Vicky gästbloggar

Hej hej!
Jag är Victoria och är Sandra konståknings kompis.
Vi bestämde att jag skulle skriva på hennes blogg och hon på min :D

Jag är 13 år men snart 14 och jag älskar konståkning ♥ 
Jag är dock inte förtjust i Justin Beiber som Sandra är. I min värld heter han Justina Bög Bäver xD
Haha men Sandra försöker övertala mig hur bra han är, vilket inte går så bra :P
ahahaahahahhahahhaha en bra bild enligt mig :P


Här är en bild på mig:
 Ego bilder x)
ME and my sister
 Jag när vi var på Teneriffe
Jag på en tävling :)
 Och slutligen en gammal bild på mig och Sandra :) ♥ ♥♥

Ett roligt minne var när jag och Sandra var på läger tillsammans på Gotland! Det var jätte roligt och jag längtar verkligen tillbaka men  jag ska tyvärr inte dit iår. :(
Men nu ska vi båda till Lidköping!

Sandra gjorde ett inlägg på min blogg också som ni hittar på min blogg:
www.victoriaenglund.blogg.se


Det var allt hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

:DD♥

2011-04-20 @ 11:22:21
URL: http://ingel.blogg.se/
Postat av: keela

tack, vad glad jag blir!:)

2011-04-20 @ 11:26:45
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0